ČRNO BELO BOGASTVO

UPORABNE POVEZAVE
POVZETEK IN NAMEN OPERACIJE
Namen operacije je podpreti nosilce dejavnosti (ponudnike krškopoljskega prašiča), da izboljšajo svoj ekonomski položaj in potencial zaposlovanja s partnerskim povezovanjem za razvoj prepoznavne blagovne znamke Krškopoljca. Oblikovani bodo novi produkti (samooskrbni, podjetniški, turistični) s katerimi bomo pripomogli k prepoznavnosti podeželja in širitvi na nove trge z novimi marketinškimi pristopi.
GLAVNE AKTIVNOSTI OPERACIJE
-
Priprava strokovnih podlag za oblikovanje raznovrstnih produktov in programov (od prehrane do spominkov)
-
Ureditev »selfie točk« za inovativno prezentacijo Krškopoljca
-
Izobraževanje ponudnikov od reje do izdelka (rejcev, ponudnike kulinarike, zgodb, dediščine) in animiranje ciljnih skupin
-
Priprava akcijskega načrta in trženjskih prijemov za nov turistični produkt
-
Snemanje in izdelava predstavitvenih filmov, tudi animiranega
-
Razvoj novih produktov, samooskrbnih, podjetniških, turističnih
-
Oblikovanje blagovne znamke – Krškopoljec in turističnega produkta
-
Izvedba kulinaričnih dogodkov in interaktivnih delavnic
-
Promocija in ozaveščanje – družabna omrežja, nadgradnja spletne strani, študijska tura, sejmi, objave, promocijski material
PROJEKTNI PARTNERJI
Vodilni partner: Občina Krško.
Ostali partnerji: Posavski muzej Brežice; Kunst 1966, gostilna, d.o.o.; Kmečka zadruga Sevnica z.o.o.; Društvo rejcev krškopoljskih prašičev.
NAČIN FINANCIRANJA
Operacijo sofinancira Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja.
Skupna vrednost projekta: 196.049,04 EUR od tega Kmečka zadruga Sevnica: 22.717,68 EUR.
Obdobje izvajanja: 01.09.2019 do 31.10.2021.
CILJI OPERACIJE
Podpreti obstoječe nosilce dejavnosti - rejce, jih povezati, usposobiti in aktivirati z drugimi deležniki (predelovalci, gostinci, turističnimi kmetijami, nosilci kulturne dediščine, raziskovalci, trženjskimi strokovnjaki).
Vzpostaviti mrežo Krškopoljca na vseh nivojih v regiji in dvigniti dodano vrednost obstoječim ter novim produktom, da izboljšajo svoj ekonomski položaj in potencial zaposlovanja ter podjetništva.
Razviti prepoznavno blagovno znamko Krškopoljca in unovčiti njeno kvaliteto, s katero bomo pripomogli k prepoznavnosti področja.
Dolgoročno ohraniti avtohtono pasmo krškopoljski prašič in s skupno sinergijo ustvariti nove produkte s pozitivnim ekonomskim učinkom.
REZULTATI OPERACIJE
-
Izdelan elaborat o posavski dediščini – krškopoljski prašiček
-
Urejene točke za fotografiranje in oblikovani novih programi
-
Izvedena izobraževanja ponudnikov in interaktivne delavnice
-
Neposredno vključeni v izobraževanja in delavnice
-
Akcijski načrt za nov tur. produkt
-
Oblikovani novi produkti (mesni, kulinarični krožnik, knjižica receptov, knjiga za otroke, brošura, skulpture, predstavitveni filmi, različni spominki, turistični– Gastronomsko razvajanje Posavja)
-
Izvedeni dogodki (Antonovo, Okusi Posavja, študijska tura)
-
Število prodanih novo razvitih kulinaričnih krožnikov





